Feeds:
Innlegg
Kommentarer

Archive for 4. juni 2010

Du skulle bare visst hvor lyst jeg har til å dele alle bildene fra eksamensdagen, lokalet vi pyntet ble som en eventyrdrøm og jeg skulle ønske jeg aldri hadde flyttet derifra. Men nå har det seg dessverre sånn at bildene er fra tredjeklassen ved St. Sunniva Skole vi hadde laget et opplegg for, og barn + internett er sjelden populære saker. Så det får bli med noen få oversiktsbilder. Men prøv å se det for deg er du snill. Det var magisk. Rett og slett.

Denne bildekrusellen krever javaskript.

foto: privat

Og med det er første år ved Westerdals over. Neste uke venter Utbrudd-festivalen og jeg gruegleder meg enormt og håper at alle foredrag, happenings, utstillinger, film-fremvisninger og feiringer skal komme i orden. Det kommer til å gjøre det. Det må gjøre det.

Read Full Post »